Поширені запитання

  • На який термін можна розмістити людину в пансіонаті?

    Літні українці можуть стати постояльцами будинку для літніх людей на будь-який період, який їм необхідний: від декількох днів до декількох місяців. Будинок пристарілих готовий прийняти Ваших родичів, які досягли поважних років, на уїк-енд, на тиждень, на два тижні або на місяць. Таким чином, період перебування в нашому закладі змінюється в залежності від бажання постояльців і сімейної ситуації.

  • Які документи потрібні для поселення в пансіонат?

    Потрібен мінімальний пакет документів: паспорт Постояльця і людини, на чиє ім’я буде укладено договір. При необхідності виписка (епікриз) з стаціонару, або призначення лікаря, флюорографія і довідка терапевта про відсутність інфекції в будинку.

  • Чи приймають лежачих хворих до пансіонату?

    Так, приймаємо і забезпечуємо якісний і професійний догляд, а саме ми здійснюємо:

    • Цілодобове спостереження кваліфікованим персоналом;
    • Забезпечуємо спеціальним обладнанням: ходунки, коляски та ін .;
    • Якісне гігієнічне обслуговування (миття, зміна памперсів, профілактика та лікування пролежнів);
    • Допоможемо організувати перевезення хворих, забір аналізів, виїзну консультацію лікарів-фахівців.

  • Що пропонується для дієздатних та самостійних постояльців?

    Щоденні прогулянки, спілкування, перегляд улюблених серіалів (телевізор в кожній кімнаті),читання книг з бібліотеки та свіжої преси. Граємо у шашки, доміно та інші ігри. Підтримуємо захоплення і хобі.

  • З якого часу проходить заселення?

    У будь-який день в будь-який зручний для вас час, за попередньою домовленістю. Для цього достатньо зв'язатися з домом для літніх людей по номеру, який вказан на сайті и попередити про свої наміри.

  • Хто розпоряджається пенсією та майном наших постояльців?

    Договір укладається з родичами похилого або людини, якій потрібен догляд. Родичі є платниками за наші послуги. Ніякого відношення до пенсії, інших виплат та до майна наших постояльців ми не маємо. Пенсії можуть отримувати родичі, оформивши відповідне доручення у нотаріуса.

  • Яка вартість проживання в пансіонаті?

    Вартість проживання в будинку для літніх людей індивідуальна і залежить від умов проживання та об'єму послуг, які надаються. Організація професійного медичного догляду залежить від стану, віку і характеру захворювання. Після ознайомлення зі станом і діагнозом близької вам людини, ми можемо дати конкретну відповідь по ціні перебування. Вам потрібно лише зателефонувати до пансіонату або залишити запит на сайті. Разом ми знайдемо прийнятний варіант.

  • Чи доступно безперешкодне відвідування постояльців?

    Так, звісно. Відвідати близької людини, можна в будь-який зручний час, коли пацієнт не відпочиває або чи не зайнятий на фізіотерапевтичних процедурах. У пансіонаті обладнане спеціальне приміщення, де постояльці можуть відзначити сімейне торжество в колі сім'ї або приватно поспілкуватися з рідними, за умови дотримання профілактичних заходів проти Ковід 19.

  • Які особисті речі необхідно мати з собою при поселенні?

    • Нижня білизна (нічні сорочки) - 2-3 комплекту.
    • Засоби особистої гігієни: зубна щітка і паста, гребінець, манікюрні ножиці, шампунь, приладдя для гоління.
    • Рушники (2 шт.)
    • Повсякденний трикотаж - майки, футболки (від 3-х шт.), Спортивний костюм.
    • Банний халат, тапочки.
    • Теплий одяг.
    • Піжама (2 шт.).
    • Кімнатне взуття.
    • Шкарпетки - 2-3 пари.
    • Медикаменти, які призначені лікарем. Для пацієнтів з цукровим діабетом - тест-смужки, глюкометр.
    • Для лежачих і хірургічних хворих - памперси.
    • Амбулаторна карта або виписка з неї.
    • Паспорт.

  • Як забезпечено харчування в пансіонаті?

    Харчування надається 4 рази на день (на добу). Столи накривають в загальній їдальні або приносять піднос в кімнату, якщо проводиться догляд за лежачим або післяопераційним хворим. Раціон розроблений дієтологом за принципом збалансованого, дієтичного харчування. Страви готуються зі свіжих продуктів на очищеній воді з урахуванням побажань (по можливості) і смакових переваг постояльців.

  • Чи доступний зв'язок з родичами?

    На території і в будівлі приватного пансіонату для людей похилого віку цілодобово доступні підключення до мережі інтернет і телефонія. Тому, якщо люди з особливими потребами, якими є наші постояльці, проявлять бажання зв'язатися з родичами, доглядальниці їм в цьому допоможуть. Персонал пансіонату завжди готовий допомогти зателефонувати або влаштувати сеанс відеозв'язку.

  • Чи буде надана допомога в транспортуванні пацієнта з обмеженими можливостями?

    Так, організація транспортування літніх людей з будинку або лікарні в приватний будинок престарілих можлива. Спеціальний транспорт обладнаний кушеткою з кріпленнями, зручними пасажирськими кріслами для супроводжуючих, а також спеціальними фіксаторами для інвалідних крісел. Як правило, в патронатному таксі знаходиться група супроводу - команда фахівців, присутність якої заспокоює хворих завдяки готовності надати своєчасну допомогу по шляху проходження в пансіонат.